#51902: "Witch(costume)'s effect is resolved before Cheerleader(costume)"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. -
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
#42
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v90
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
#42
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v90
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v90
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v90
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. -
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
#42
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v90
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. -
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
#42
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v90
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. -
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
#42
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v90
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v90
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
#42
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v90
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
When the Cheerleader adds a claw, it does not trigger the Witch's ability the witch's ability is only triggered when the player rolls a claw in the classic way, and only after resolving the Witch's effect, the Cheerleader's effect comes into action.
I do realize there is no official ruling on sequence of actions, but I assume that resolving Cheerleader first and only after that Witch is to be the logical approach. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v90
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
