#61056: "Possessedd Demon Slayer reacted to demon power while turned"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
93
• Jaký prohlížeč používáte?
Firefox 97
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
93
• Jaký prohlížeč používáte?
Firefox 97
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
• Jaký prohlížeč používáte?
Firefox 97
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
• Jaký prohlížeč používáte?
Firefox 97
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
93
• Jaký prohlížeč používáte?
Firefox 97
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
93
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Firefox 97
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
93
• Jaký prohlížeč používáte?
Firefox 97
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
• Jaký prohlížeč používáte?
Firefox 97
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
93
• Jaký prohlížeč používáte?
Firefox 97
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
My opponent was able to ignore my attack from a demon using their Possessed Demon Slayer even though that card was already turned. My understanding is that cards can't use any powers (react powers or otherwise) when they are turned. I can't see any specific reference clarifying anything special about that power in the rules.
• Jaký prohlížeč používáte?
Firefox 97
Historie hlášení
Not a bug.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
