#63238: "The Organizer"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v100
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v100
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v100
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v100
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v100
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
As a follow up suggestion, I think if it would give you nothing, there should be some warning in place to say you're about to do something with the value of 0, are you really sure?
I'm not sure if straight up stopping is the right answer, as there may be times when you want to do a naught action just to get rid of a card, idk • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v100
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v100
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v100
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v100
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v100
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
