#67508: ""Doppelte Hilfsaktion: Karten ziehen und ablegen""
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
s.a.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v103
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazovky tohoto bugu (doporučený postup), můžeš použít libovolnou službu pro hostování obrázků (například snipboard.io), nahrát ho tam a odkaz sem zkopírovat/vložit. Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v103
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v103
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v103
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
s.a.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v103
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
s.a.
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v103
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
s.a.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v103
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazovky tohoto bugu (doporučený postup), můžeš použít libovolnou službu pro hostování obrázků (například snipboard.io), nahrát ho tam a odkaz sem zkopírovat/vložit.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v103
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazovky tohoto bugu (doporučený postup), můžeš použít libovolnou službu pro hostování obrázků (například snipboard.io), nahrát ho tam a odkaz sem zkopírovat/vložit. Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v103
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v103
Historie hlášení
So, I will look at this for the future but think, it was nto a bug but a misused interface.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazovky tohoto bugu (doporučený postup), můžeš použít libovolnou službu pro hostování obrázků (například snipboard.io), nahrát ho tam a odkaz sem zkopírovat/vložit.
