#71712: "misère non aignalée"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v105
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v105
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v105
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v105
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v105
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v105
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v105
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v105
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v105
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v105
Historie hlášení
Merci pour ce rapport détaillé. Dans cette implémentation, une misère d'Honneurs correspond à ni tête, ni bout, donc effectivement vous ne pouviez pas déclarer.
D'autres versions du Tarot donnent des règles différentes dont celle que vous avez décrite ici (misère de Tête = pas de tête uniquement), mais, étant donné que les misères ne font plus partie des règles FFT, il a fallu trancher.
Je précise également le cas échéant (je ne suis pas allé voir si c'était le cas ici) qu'aucune misère ne peut être déclarée lors d'une manche Goulash.
Belles parties !
Wood
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
