#75731: "Acid attack with clown costume"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
second to the last turn of the game
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v107
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
second to the last turn of the game
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v107
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v107
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v107
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
second to the last turn of the game
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v107
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
second to the last turn of the game
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v107
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
second to the last turn of the game
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v107
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v107
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
second to the last turn of the game
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v107
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v107
Historie hlášení
boardgamearena.com/bug?id=57635 and
boardgamearena.com/bug?id=53082
A player using Clown will resolve the dice twice: once when the dice show all six possible faces, and then again after resetting the dice to the player's choice. The issue is, other cards like Acid Attack and Witch, do they act on the first resolution or the second?
My view is, other cards should generally act after the second resolution. In other words, I think that if you've got five of the faces but not claw, Acid Attack should not help you to activate Clown. And I also think that Witch shouldn't be able to be used to frustrate Clown (i.e. another player shouldn't be able to use Witch after the first resolution, only after the second resolution).
Note that this is a big difference between Clown and Complete Destruction. With Clown there are two resolutions of the dice; with Complete Destruction only one.
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
