Všechna hlášení
Hlášení Ruské železnice
#7700: "copying a black worker from engineer 8 does not award the second black advance"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
copying a black worker from engineer 8 does not award the second black advance
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
right before scoring 3
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
Historie hlášení
6. Sep 2017 02:37 • zlionsfan • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
Different engineer, same problem: table 32047637, move 159. I place a black worker on engineer 10, advancing a black track, using the bonus black advance, and using the industry advance to repeat a single-worker move. Repeating the move, I advance a black track, try to advance again, but I get a message saying that move is not allowed now. I use the industry advance, complete my turn, and the turn instructions say that I skipped a black track advancement.
Screenshot of game after my move: imgur.com/niX8BGR
Screenshot of game after my move: imgur.com/niX8BGR
26. Sep 2017 06:08 • Marphod • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
table 33068499, similar.
move 105, i think. copied the black worker on engineer 10 twice (used enginer #8, and then triggered with a #3 factory). only got 3 black advances, not 4.
move 105, i think. copied the black worker on engineer 10 twice (used enginer #8, and then triggered with a #3 factory). only got 3 black advances, not 4.
25. Mar 2019 22:29 • GamePimp • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
I think this is not a bug. The rules state these bonuses allow you to use an action again. They don't say copy a worker there.
10. Aug 2020 12:38 • Tikhonov • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
Duplicate of boardgamearena.com/bug?id=7670. See my latest comment for further information.
28. Sep 2020 07:49 • jackoloustaunau • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
tenia una puntuacion de 620 puntos y me contabilizo 336
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.

