Všechna hlášení
Hlášení Zefiria
#80324: "Secondary target of Storm card with gem got moved and became inaccessible"
fixed: Chyba byla odstraněna
1
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
An Anchored Island card:
can NEVER be swapped or moved by
any Wind Spirit or by any effect of a
Storm card; -
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
• Jaký prohlížeč používáte?
Mozilla v5
Historie hlášení
1. Feb 2023 01:28 •
20. Feb 2023 13:52 •
16. Apr 2023 00:28 •
N_Faker • Chyba byla odstraněna:
16. Apr 2023 01:06 • Correction, it behaves differently.
The affected tile behaves as if it had no gem, but the gem cannot be removed at all.
This is still against the rules as the Storm card should not be able to affect a tile with a gem at all.
The affected tile behaves as if it had no gem, but the gem cannot be removed at all.
This is still against the rules as the Storm card should not be able to affect a tile with a gem at all.
N_Faker • Chyba byla odstraněna:
16. Apr 2023 01:07 •
16. Apr 2023 18:55 • Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.