#81353: "Tail Sweep Permits Changing Berserk Die"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
Yes, move #158.
• Jaký prohlížeč používáte?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Yes, move #158.
• Jaký prohlížeč používáte?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Jaký prohlížeč používáte?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Jaký prohlížeč používáte?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Yes, move #158.
• Jaký prohlížeč používáte?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
Yes, move #158.
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
Yes, move #158.
• Jaký prohlížeč používáte?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Jaký prohlížeč používáte?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Yes, move #158.
• Jaký prohlížeč používáte?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Jaký prohlížeč používáte?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
Historie hlášení
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
