#83908: "Trader token for controlled territory not scored correctly"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
Yes look at final scoring, scoring for controlled territories should be two more for the two additional trader tokens
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v111
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Yes look at final scoring, scoring for controlled territories should be two more for the two additional trader tokens
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v111
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v111
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v111
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Yes look at final scoring, scoring for controlled territories should be two more for the two additional trader tokens
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v111
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
Yes look at final scoring, scoring for controlled territories should be two more for the two additional trader tokens
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v111
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
Yes look at final scoring, scoring for controlled territories should be two more for the two additional trader tokens
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v111
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v111
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
Yes look at final scoring, scoring for controlled territories should be two more for the two additional trader tokens
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v111
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
With the new traders, both the opponent and the trader token should be considered active for control when scoring territories. Those territories were not counted.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v111
Historie hlášení
boardgamearena.com/table?table=421765957
boardgamegeek.com/thread/2278870/traders-player-token-adjacency-question
However, current version of the game (boardgamearena.com/9/tapestry?table=455632201) gives a Trader the opportunity to play a Trap card when an opponent attempts to conquer a territory with (only) a Trader token.
Trap text reads: "You may discard this card from your hand when an opponent tries to conquer your territory."
If the Trader token does not provide control of a territory, then it shouldn't count as "your territory" and thus the Trader player should not be able to play a Trap.
boardgamegeek.com/thread/2271743/traders-question
boardgamegeek.com/thread/2278870/traders-player-token-adjacency-question
Screenshot here: imgur.com/a/RVtrOMz
If it is not intended then it should definitely be addressed.
"Control refers to a territory on which your outpost is the only upright outpost. You can’t conquer territories you already control."
A trader token is not an outpost, so it should not control.
The token doesn't even appear on the map.
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
