#8450: "Discarded goods without overflowing boats"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Prosím zkontroluj, zda již neexistuje hlášení pro stejnou věc
Pokud ano, HLASUJ pro toto hlášení. Hlášení s nejvyšším počtem hlasů budou řešena PŘEDNOSTNĚ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detailní popis
-
• Prosím, zkopíruj a vlož hlášení o chybě, které vidíš na monitoru, pokud to lze.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Prosím popiš, co jsi měl v úmyslu udělat, co jsi udělal a co se nakonec stalo
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v61
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v61
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v61
-
• Co bylo zobrazeno na monitoru, když došlo k tvému zablokování? (Černá obrazovka? Část herního prostředí? Hlášení o chybě?)
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v61
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v61
-
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
-
• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v61
-
• V jaké fázi hry problém nastal (jaký byl poslední herní pokyn)?
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Co se stalo, když ses pokusil/a udělat akci (chybová hláška, oznámení stavového řádku hry, ...)?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v61
-
• Prosím popište vyobrazený problém. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v61
-
• Prosíme, zkopíruj/vlož text zobrazený v angličtině namísto tvého jazyka. Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Je tento text k dispozici v systému pro překládání? Pokud ano, byl přeložen před více než 24 hodinami?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v61
-
• Prosím popiš svůj návrh přesně a konzistentně, aby bylo snadné pochopit, co máš na mysli.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v61
Historie hlášení
Can I “toss my resources overboard”?
No, I am not allowed to get rid of my resources except if, when collecting resources, all my boats, included those I have bought during the game, are full. In this case, I can discard them (put the resources back in the stock) in order to make room to the new resources I have just collected. _The number of old resources I discard in this case equals the number of new resources I collect, so that, at the end of the Collecting action, all my boats are still full_.
Step 0: initial situation with unwanted furs (i.imgur.com/PBRn6Rl.png)
Step 1: harvest meat; original cargo is still on the boat (i.imgur.com/uHvm1z3.png)
Step 2: click one of the new meat; original cargo is now clickable (i.imgur.com/yG8SqV6.png)
Step 3: click that cargo right off the boat; you've now ditched unwanted cargo despite it being against the rules (i.imgur.com/l9gnjbe.png))
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.
