#88585: "Guard should allow you to name 0 as your number"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Detailní popis
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Guard should allow you to name 0 as your number. The BGA implementation only allows 1-6.
This is according to the official rules clarifications...
Source:
www.spotsthegame.com/
GUARD
You may name zero as your number, and if you do so, you will discard all the dice you rolled. If you use a treat to reroll the dice, you do not get to change the number that you named.
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
No. It is only viewable while selecting options during play.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v113
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.