Všechna hlášení
Hlášení Elawa
#90626: "cards not counted in final"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
The yellow card should (cotag38 player) have been worth 6 points no ?
-
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
final countdown
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v114
Historie hlášení
11. Jun 2023 14:19 •
thoun • Chyba byla potvrzena vývojáři:
12. Jun 2023 9:07 • I checked the replay, in normal mode and fast mode, and everytime I saw this card in your hand at the hand.
I don't know how it showed up being played on your side, I need to investigate more!
But the game considered it was in your hand and not played, that's why it wasn't scored.
I don't know how it showed up being played on your side, I need to investigate more!
But the game considered it was in your hand and not played, that's why it wasn't scored.
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.