#9101: "Possible to upgrade newly placed or upgraded buildings"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Detailní popis
-
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. -
• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
The hotseat replay shows it.
• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v63
Historie hlášení
Doplňte tuto zprávu
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.