Všechna hlášení
Hlášení Archa Nova
#94915: "Umzug Tiere ins Reptilienhaus"
notabug: Toto není bug
2
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Rozhraní mně nepovolilo provést akci, která je podle pravidel možná
Detailní popis
• O jakou herní akci ses pokoušel/a?
Umziehen des Salzwasserkrodils ins das Reptilenhaus• Co ses pokoušel/a udělat, abys spustil/a tuhle herní akci?
Karte wählen• Co se stalo, když ses o tuto akci pokusil/a (vyskočila chybová hláška, lišta ve hře, ...)?
Keine Auswahl möglich• Jaký prohlížeč používáte?
Safari v16.5
Historie hlášení
1. srp 2023 15:22 •
Tisaac • Vývojáři požadují další informace k reprodukování chyby:
1. srp 2023 15:45 • English for reports please. Also, make sure to read the FAQ
Butterflies • Vývojáři požadují další informace k reprodukování chyby:
26. srp 2023 14:32 • I had similar problem with an other animal "bec-en-sabot du Nil" card number 498. impossible to put it in a house. On the card, it is represented two kind of houses (birdhouse and oneplace house). I could'nt place him. And i filled all other conditions for the bird (two microscopes, money,aso). We stopped the game because it made the game wrong.
Tisaac • Toto není bug:
26. srp 2023 15:20 • Just hover on the card , you have complete explanation why you cant play it.
Butterflies • Toto není bug:
26. srp 2023 18:36 • Sorry i don't have the game anymore in front of me but I remember that I had the conditions to do it so explain me otherwise. And no, I did not see the explanation. My cards had the good levels or I might have missed something. The other player too?
Tisaac • Toto není bug:
26. srp 2023 18:39 • I cant tell without having a table number and move number or a screenshot but with more than 700 000 games played, there are virtually no bug left on such basic rules. The last 100 reports at least were notabug
Dilmio_Doro • Toto není bug:
1. čec 2024 22:45 • Hallo Support,
ich habe gerade das Problem, dass nach dem spielen eines Reptilienhauses nicht alle Tiere umgezogen werden können. Konkret konnten nur die Tiere in der ersten Reihe ausgewählt werden. Zwei weitere Reptilien aus Europa, die weiter oben auf dem Stapel der ausgespielten Karten angezeigt wurden, konnten nicht ausgewählt werden. Platz wäre im Reptilienhaus noch gewesen.
Tisch #514156184
Zug #239
F5 konnte das Problem nicht lösen
ich habe gerade das Problem, dass nach dem spielen eines Reptilienhauses nicht alle Tiere umgezogen werden können. Konkret konnten nur die Tiere in der ersten Reihe ausgewählt werden. Zwei weitere Reptilien aus Europa, die weiter oben auf dem Stapel der ausgespielten Karten angezeigt wurden, konnten nicht ausgewählt werden. Platz wäre im Reptilienhaus noch gewesen.
Tisch #514156184
Zug #239
F5 konnte das Problem nicht lösen
greenjacket124 • Toto není bug:
1. čec 2024 22:55 • @Dilmio: Not a bug. Your reptile house is not built next to a water hex, so you can of course not move animals that the enclosure doesn't meet the requirements for.
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.