Všechna hlášení
Hlášení Údolí věčnosti
#152307: "Triton only get on 3 (instead of 2 written on the card)"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
Triton only get on 3 (instead of 2 written on the card)• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Yes. During round 8 out of 10• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v130
Historie hlášení
7. led 2025 17:02 •
the Solemn Bard • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
27. úno 2025 21:32 • Triton gives two blue stones when you TAME a blue card, not when you summon one. You received one blue stone for summoning Undine, and two when you summoned Water Giant, which is the normal instant effect of those cards.
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.