Všechna hlášení
Hlášení King of Tokyo Duel
#158916: ""Operation Media" bought at start of turn with "Made in a Lab" working (but shouldn't)"
Čeho se toto hlášení týká?
Co se stalo? Prosím vyberte níže
Pravidla: pravidla hry nebyla dodržena
Detailní popis
• Která část pravidel nebyla dodržena adaptací hry na BGA
"Operation Media" pulls Fame equal to the amount of Smash resolved this turn, but due to buying it at the start of the turn with "Made in a Lab" it should probably pull 0.
However, it pulled 3 in this instance. My guess is that this is because the rival (MekaDragon 3!x1) resolved 3 Smash previous turn and it simply took that value.• Je vidět porušení pravidel na záznamu hry? Pokud ano, ve kterém tahu?
Yes, 84.• Jaký prohlížeč používáte?
Google Chrome v133
Historie hlášení
22. úno 2025 2:12 •
ArcadeDweller • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
18. bře 2025 18:13 • Here is another in-game example: boardgamearena.com/13/kingoftokyoduel?table=645841848&replayFrom=108
It used my opponent's previous turn to award my star space pulls
It used my opponent's previous turn to award my star space pulls
ArcadeDweller • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
18. bře 2025 18:14 • Similar bug report: boardgamearena.com/bug?id=159539
iLikeTrainz • Chyba zatím nebyla vývojáři reprodukována:
19. bře 2025 10:11 • Same issue on boardgamearena.com/gamereview?table=646163962
Doplňte tuto zprávu
Prosím přidej sem cokoli, co by mohlo být relevantní pro reprodukci této chyby nebo pochopení tvého návrhu:
- ID dalšího stolu / ID tahu
- Byla chyba odstraněna stisknutím F5?
- Objevila se tato chyba častěji? Pokaždé? Náhodně?
- Pokud máš snímek obrazvky zobrazující tuto chybu (doporučujeme!), můžeš použít Imgur.com pro nahrání obrázku a pak odkaz na tento obrázek na Imguru zkopírovat a vložit sem.